Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Blaszka | użytkownik

imię i nazwisko adresWrocław zarejestrowany21.10.2007 @21:41:53 ostatnio na stronie31.10.2008 @07:55:54



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty170 komentarze5270 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MajaK    25.08.2008 @15:16:14
......
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~mckoll    24.08.2008 @16:55:41
piękna galeria ...jestem pod wrażeniem
~roberttomak    21.08.2008 @23:46:21
Świetny komentarz,mimo zmęczenia(jest póżno)się uśmiałem(ale tak by nie zbudzić sąsiadów i ich dwojga dzieci). Ps.to do statuetki dla muzyków.Masz fajne poczucie humoru.Dobrej nocy!
~jovi    21.08.2008 @10:30:56
dziękuję
~MajaK    21.08.2008 @09:41:35
......
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~JustaShell    20.08.2008 @22:51:18
dobrej nocy!
~roberttomak    20.08.2008 @18:59:57
Twoje słowa spowodowały uśmiech(tak sobie myślę,że nie wyglądem się rzeźbi),dziękuję serdecznie i pozdrawiam!
~Czarius    20.08.2008 @10:51:00
To Lublin - miasto kontrastów
~accipitter    20.08.2008 @08:56:46
dzieki
~MajaK    20.08.2008 @08:33:42
...mhm.......
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~accipitter    19.08.2008 @21:38:23
Dzieki, wracam wspomnieniami, bo tylko tyle mi zostalo...
~Dromek    19.08.2008 @21:36:08
Z tego co zaplanowałem w pierwszym podejsciu obrobiłem i wysłałem wszystko, ale obiecuję za jakiś czas zajrzeć do tych zdjęć jeszcze raz i ocenić "świeżym okiem" z nowymi pomysłami Coś sie jeszcze pewnie urodzi
_______
Uwaga!!!
Mam Nikona i nie zawaham się go użyć
~asiorekmaly    19.08.2008 @19:36:23
dziękuję blaszko
~coobra    19.08.2008 @18:23:58
Dziękuje
~accipitter    18.08.2008 @23:11:20
raczej przydalby mi sie dostep do dobrej wirtualnej biblioteki...
dam rade
dobrej nocy
~accipitter    18.08.2008 @23:06:54
optymistka - juz pisze do Ciebie komentarze na moim profilu
~accipitter    18.08.2008 @23:03:29
Dzieki; niewiele moge wymyslic - 20 mam termin oddania pracy, szkoda...
~accipitter    18.08.2008 @21:47:43
Hej, Milczaca
^eMelody    18.08.2008 @08:46:53
dziękuję
_______
???
~jovi    17.08.2008 @21:17:04
dziękuję
~JustaShell    17.08.2008 @16:37:33
dzięki hmm, chyba trza go będzie usunąc :D
~bodoom    17.08.2008 @14:25:04
~accipitter    17.08.2008 @10:13:37
Ech, czasem nie wraca.... dzieki raz jeszcze zastanowie sie nad dodaniem tamtej foty... Tobie rowniez zycze duzo
ostatnio edytowane: 2008-08-17 10:14:23
~accipitter    16.08.2008 @21:36:44
dzieki czemu nie? chociaz zaloze sie, ze przerobka dostalaby znacznie nizsze oceny. Ale mam inny pomysl na M&M, tylko wymaga o wiele wiecej czasu
~JustaShell    16.08.2008 @15:43:32
dziękuję
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt